marți, 22 aprilie 2014

Metoda 7x4

O alta tactica de joc experimentata de mine, desi inca in evaluare, pot spune ca a dat ceva roade.
Metoda se adreseaza celor care isi permit o investitie de 147 de lei pe saptamana. Stiind ca Loto Polonia Multi are doua extrageri zilnic, am ales sa joc 7 variante de cate 4 numere 4 din 4, la pretul de 1,5 lei varianta  (7x 1,5=10,5 lei), castig 400-414 de lei depinde de casa de pariuri, fiecare avand alta cota.
Bineinteles ca puteti juca si cu doar 1 leu varianta si daca intr-o saptamana iese un bilet tot veti fi in castig.
Ei bine alegerea numerelor este cea mai importanta. Multi spun, am scris chiar si eu, ca nu sunt importante numerele care reprezinta ceva pentru noi (ziua, luna, anul nasterii, nr. de la masina, casa etc.) dar din experienta proprie va pot spune ca de cele mai multe ori cu ele am castigat la diverse loterii.
2 variante le puteti pune cu numerele voastre personale iar alte 5 cu numere alese din arhiva (gasiti aici o arhiva  si aici statistici, la fel de buna). Ideea este sa combinati numere care ies mai des cu numere care nu au mai fost extrase de mult, in nici un caz nu jucati pe remize de 3 sau 4 numere.

 Va doresc mult noroc pentru ca pana la urma este un joc de noroc iar cei care vor castiga ii rog sa-mi dea un like pe pagina de facebook

Un site care anunta numerele extrase cel mai rapid este lotopolonia.com/ si are si o arhiva pusa la punct,
pentru statistici cu numerele care ies mai des recomand pe acesta.

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu

Nu te sfii